Saturday 5 May 2012

List to do!!!Jom terjah!!

Hi u all...haha...hari ni ak gatai tangan sikit nak update banyak banyak post.....heh...tiba tiba ja aku rasa macam best ja nak ajak semua blog ak jom kita buat baik sikit.....aku nak ajak korang masuk syurg nih....korang nak ikut x....haaa...bohong la xnak masuk syurga..an an an..heh...hmm..kena buat kalau kita nak berubah then we have to move from now onwards...okay...")....hehe..lets start...aku ni xla pandai sangat guna windows word tu...so aku create yang simple jer..kay...kat bawah ni antara yang aku list...lets take a look!!




 
okay bila korang tengok apa yang aku list korang mesti rasa macam tight sangat kan....korang xyah terburu buru....slow slow xpa....lagipon aku list ni nak guide diri sendiri jugak......heh..kita sama sama do nah..then practice dalam masa 44 hari..then after that insyaALLAH korang akan buat sume benda yang aku list kat atas ni secara automatik...kalau korang tinggal pon korang akan rasa macam something missing je...macam ada benda xkena...btol x??try kalau xcaya....^_^...haha...tapi kalau ada something came up..then korang terpaksa lewat sikit solat tu..xpa la..jangan lewat x bersebab taw...")  okay lagi satu macam sunat rawatib tu aku x list..korang tengok buku la eh kalau nak tau lebih lanjut lagi...eceh...haha....okay...SELAMAT BERAMAL DAN SELAMAT MAJU JAYA!!!AJA JA HWAITING!!STRIVE FOR URSELF N ISLAM!!TRY TO FIGHT NAFSU KITA YANG MALAS MALAS TU NAH...heh...nanti korang gtaw ak apa result dia bila korang dh sukses......kay....^_^








       

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright AKU HAMBA ALLAH 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .