Saturday 28 April 2012

~my favourite nasyid~

Salam'alaik semua.......haila..malam-2 ni plok la rsa nak update post...hehe.........sja la nak kongsi-2 my favourite nasyid song........khas buatmu yg bergelar muslimah..........hee...boys nak tumpang dengar pon bley jerw.....^_^...frankly speaking.....saya tau lagu nasyid ni pon msa form 4..........Alhamdulillah sebab Allah hantar saya msok sekolah agama.....tau jugak la lagu nasyid ni kan...^_^...klo x..lgu nasyid xpernah up to date pon...yang lama lama ja yang tau.....kesian kan.....tp sekarang dah tau....first dgr lgu nasyid ni...hati saya tiba-tiba  ja terharu+sebak+....... menangis....sebab fikir how to be a good muslimah...how can i nak istiqamah dalam kebaikan disamping benda benda dunia ni....how can i be strong nak follow the truth way ni...banyak cabaran....but i keep trying to improve myself....i know n realize....bukan mudah nak jadi baik......so salah satu cara nak remind hati n fikiran ni.... boleh jugak melalui nasyid-2 yg berunsur rohani ni...kan...even so lgu ni  dah lma but the lyrics really really......cool+awesome+brilliant+fantastic.....sometimes i feel like wanna cry......huhu.....ENJOY!!!hope Allah dengar rayuan hati kita yang ingin berubah kejalan-Nya...berikan kami hidayahMu yaAllah......amin yarabbal a'lamin... 

 

 

 

 

4 comments:

Aishot said...

saya juga harap dilapangkan hati saya untuk menjadi yang lebih baik

Kyra Ismera said...

minat edcoustic jugak eh ? best kan :)

HLOVATE_EMA said...

aishah...isyaAllah..mudah mudahan begitulah.....always pray to Him.....^_^

HLOVATE_EMA said...

kyra....mmg minat pon....kekeke....;)

Post a Comment

 
Copyright AKU HAMBA ALLAH 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .